Categorized | Social

Gavrilă Ghilea va da afară 12 persoane

Conform prefectului Gavrilă Ghilea, reducerea salariului cu 25% va aduce cu sine disponibilizarea a 12 oameni din subordinea sa. Pentru a reduce actualul buget cu 25%, prefectura va trebui să economisească 38.340 lei, iar acest lucru îl poate face prin reducerea posturilor de la 53 câte sunt în prezent la 41.

O problemă mult discutată în aceste zile este aceea a reducerilor de personal din instituţiile administraţiilor publice locale.

„A apărut vineri, 2 iulie, Ordonanţa de urgenţă nr. 63/ 2010 pentru modificarea şi completarea Legii 273/ 2006, privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, care intră în vigoare astăzi 5 iulie. Printre altele, OUG 63 reglementează stabilirea numărului de posturi din aparatul de specialitate al primarului, al Consiliului judeţean şi din instituţiile publice locale înfiinţate de către autorităţile locale.

La Instituţia Prefectului va lua fiinţă de îndată o comisie de lucru care va pune în aplicare procedura de stabilire a numărului maxim de posturi pentru fiecare judeţ, municipiu, oraş, comună, cu excepţia instituţiilor din sănătate, învăţământ, asigurări şi asistenţă socială. După cinci zile, comisia va comunica Ministerului Administraţiei şi Internelor, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi Direcţiilor Judeţene ale Finanţelor Publice numărul maxim de posturi calculat”

se precizează într-un comunicat remis de Instituţia Prefectului.

În fapt, nici instituţia condusă de Ghilea nu va scăpa de aceste reduceri.

„Ministerul Administraţiei şi Internelor a solicitat tuturor Instituţiilor Prefectului din ţară întocmirea de proiecte de organigramă care să se încadreze într-un fond de salarii diminuat cu 25%. Fondul de salarii a Instituţiei Prefectului Bihor pentru luna mai a fost de 153.362 lei.

Diminuarea de 25% este de 38.340 lei. Corespunzător acestei diminuări, organigrama instituţiei se va reduce de la un total de 53 posturi ocupate la 41 posturi ocupate. Cele 12 posturi ocupate reduse vor fi: 1 post de subprefect, 1 şef serviciu, 4 posturi de consilieri, 2 referenţi, 1 consilier de afaceri europene, 1 inspector, 1 post consilier juridic, 1 post şofer.

Cele două direcţii ale instituţiei se vor transforma în servicii. Este vorba despre Direcţia Juridică şi Direcţia Serviciilor Publice. Iar serviciul existent, cel administrativ se va transforma în în compartiment”

se precizează în acelaşi comunicat.

This post was written by:

- who has written 4363 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult