Categorized | Social

Oradea în febra lucrărilor de reabilitare

Parcă în niciun an nu au fost mai multe reabilitări de infrastructură rutieră, sanitară sau școlară ca în 2011. Compartimentul care se ocupă de proiectele europene pare a fi cel mai activ din întreaga primărie. Pe proiecte europene se execută, sau se vor executa, lucrări la Şcoala Avram Iancu, la Liceul Lorantffy Zsuzsana și la pasajul rutier Theodor Neş. Și astea sunt doar câteva dintre zecile de proiecte care se desfășoară în Oradea pe bani europeni.

Lucrările de reabilitare, extindere şi modernizare a Şcolii cu clasele I-VIII Avram Iancu se desfăşoară conform graficului de execuţie, urmând ca la începutul lunii iunie, să fie predat primul corp de clădire (Corpul C) ce face obiectul investiţiei.

Întregul şantier este finanţat de REGIO şi cofinanţat de Guvernul României şi Primăria Oradea.

Valoarea totală a proiectului, care prevede reabilitarea, modernizarea şi dotarea unei suprafeţe de 3453,39 mp, este de 8.211.976,80 de lei, inclusiv TVA.

Primele spaţii reabilitate la Liceul Lorantffy Zsuzsana

Lucrările de reabilitarea şi modernizare a Liceului Lorantffy Zsuzsana în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013 au demarat acum 7 luni, iar rezultatele implementării proiectului se văd deja în spaţiile reabilitate.

În total, va fi reabilitată şi modernizată o suprafaţă de 4.631,8 mp. Valoarea totală a proiectului este de 7.639.527, 16 de lei cu TVA, din care, valoarea nerambursabilă obţinută prin Programul Operaţional Regional, este de 6.009.453, 10 de lei. Durata de implementare a proiectului este de 24 de luni.

Încep lucrările și la pasajul rutier Theodor Neş

Având în vedere desfăşurarea lucrării „Reabilitare – Pasaj rutier strada Theodor Neş, peste liniile CF Oradea – Episcopia Bihor”, circulaţia rutieră peste pasajul Theodor Neş va fi închisă începând cu data de 9 mai, ora 8:30 şi până la data de 15 septembrie 2011, în funcţie de condiţiile meteorologice şi de condiţiile impuse de S.N.C.F.R cu privire la lucrul în zona liniilor de cale ferată.

Valoarea lucrărilor de proiectare şi execuţie este de 2.699.244 de lei plus TVA și vor fi executate de S.C. Abed Nego S.R.L.

În acest interval de timp, accesul spre şi dinspre străzile de pe Dealul Viilor, se va face pe traseele: B-dul Ştefan cel Mare – str. Matei Corvin – str. Ioan Bogdan – str. Bihorului – str. Izvorului sau str. Louis Pasteur – str. Ecaterna Teodoroiu – str. Ana Ipătescu – str. Depoului – str. Izvorului – str. Bihorului.

Ichim Vasilică

This post was written by:

- who has written 4347 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult