Categorized | Social

Alte cinci firme susţin campania „Oradea pune suflet”

În luna septembrie a anului trecut, Primăria Oradea a lansat campania „Oradea pune suflet”, prin care îşi propune să demareze un proiect pe termen lung şi treptat să vină în sprijinul mai multor domenii, cum ar fi: sănătate, cultură, sport, social, educaţie, mediu, toate sectoare ale vieţii publice, care au nevoie atât de implicare, cât şi de fonduri.

În 2011, nouă firme au decis să sponsorizeze această campanie, suma totală depusă de aceste firme fiind de 473,7 lei. La finalul anului, încă cinci firme au decis să susţină proiectele comunitare din municipiu. Aceste firme sunt: SC Lateral SRL, cu o sponsorizare în valoare de 4.000 lei, SC Aledastar Serv SRL, cu o sponsorizare în valoare de 3.000 lei, SC Elmo Shoes SRL cu o sponsorizare în valoare de 4.500 lei, SC Dumexim SRL, cu o sponsorizare în valoare de 10.000 lei şi SC Administraţia Domeniului Public SA cu o sponsorizare în valoare de 11.000 lei.

Sponsorizările din partea SC Elmo Shoes SRL, SC Dumexim SRL, SC Administraţia Domeniului Public S.A vor fi folosite pentru susţinerea proiectului Construirea Centrului de oncologie, radioterapie şi chimioterapie în Municipiul Oradea, iar sponsorizările din partea SC Lateral SRL şi SC Aledastar Serv SRL vor fi folosite pentru susţinerea proiectului Înfiinţarea unui Centru de îngrijire paliativă.

„Primăria Oradea mulţumeşte acestor firme pentru sponsorizările făcute şi pentru exemplul de solidaritate socială pe care îl dau comunităţii orădene.”

se afirmă în comunicatul municipalității.

Toţi cei care doresc să contribuie la fondul de solidaritate pot accesa site-ul campaniei www.oradeapunesuflet.ro, unde vor găsi toate detaliile campaniei.

Ichim Vasilică

This post was written by:

- who has written 4374 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Iranul, butoiul cu pulbere al Orientului!

Modul de acțiune al Iranului pare a fi copiat după cel rusesc. Deși știau clar că au încălcat legea încercând să livreze petrol unui stat care se afla în embargou, au reacționat violent sechestrând o navă britanică și punând în pericol întreaga securitate a strâmtorii Ormuz pe unde tranzitează o treime din petrolul transportat pe cale maritimă în toată lumea. Atacul cu drone s-a făcut prin intermediari, neasumat, la fel cum a făcut Putin când a anexat Crimeea, utilizând militari „anonimi” fără însemnele țării. Retorica internațională a ministrului Iranian de externe, Mohammad Javad Zarif, și a președintelui Hassan Rouhani pare a fi copiată după cea utilizată de Vladimir Putin și Sergey Lavrov.

Citește mai mult