Categorized | Social

Toamna Orădeană în cifre

Cu un buget de puţin peste 500 de mii de lei Toamna Orădeană a adunat trei mii de spectatori la spectacolele cu bilet și 40 de mii de spectatori la concertele în aer liber.

Directorul Casei de Cultură a Municipiului Oradea, Flavius Bunoiu a susținut luni, 29 octombrie, o conferință de presăîn care a prezentat rezultatele Festivalului Toamna Orădeană, reacțiile publicului la programul pregătit, dar și bugetul festivalului pentru această ediție.

„Cred că după patru ani de muncă am reușit să dăm o identitate proprie Festivalului Toamna Orădeană, iar acesta este direcția pe care vrem să mergem în continuare.

Anul acesta am ajuns să implicăm în construirea festivalului aproape 1000 de persoane, iar acest lucru cred că a avut un impact pozitiv”

a spus directorul Flavius Bunoiu.

Bugetul Festivalului Toamna Orădeană a fost  format în acest an din venituri alocate de la bugetul local în sumă de  245.000 lei și din veniturile proprii ale Casei de Cultură în cuantum de 256.073 lei.

„Față de anul trecut avem o creștere a sponsorizărilor cu un procent de  22%, acestea fiind 100.701 lei, dar și o creștere cu 69 % a vânzărilor de bilete, suma încasată din acestea fiind de 54.445 lei.

Totodată, s-a înregistrat o scădere cu 10% a venitorilor încasate din Festivalul Toamna Orădeană, dat fiind faptul că perioada de desfășurare a acestuia a fost redusă și că am fost mult mai selectivi în alegerea comercianților”

a completat directorul Casei de Cultură, Flavius Bunoiu.

În total, la festival au participat 530 de artiști din afara orașului împreună cu membrii echipelor lor  tehnice.

De asemenea, festivalul a cuprins 14 spectacole în sală, dintre care 6 s-au jucat cu casa închisă și 4 concerte în aer liber. În total, aceste evenimente au adunat 3000 de spectatori la specacolele cu bilet și 40.000 de spectatori la concertele în aer liber.

Organizatorii au pus, și în acest an, un mare accent pe promovarea online a festivalului, astfel încât și-au dat concursul pentru mediatizarea programelor dedicate publicului, un număr de 31 de bloggeri din Oradea, București, Timișoara, Sibiu, Baia Mare, Alba Iulia, dar și 42 de ziariști, fotoreporteri și cameramani acreditați reprezentând presa scrisă, radio, presa online, agențiile de știri și TV.

Rezultatele campaniei de promovare online nu s-au lăsat așteptate, astfel încât s-au înregistrat 2.400.000 de vizualizari cu 700.000 de vizitatori unici (date culese de pe www.toamnaoradeana.ro, facebook, twitter, bloguri și presă online).

Ichim Vasilică

This post was written by:

- who has written 4363 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult