Categorized | Oradea

Şi-au dat mâna pentru promovarea turismului local!

Pentru promovarea turismului în Oradea și Băile Felix, Consiliul Local al Municipiului Oradea, a decis săptămâna trecută, înfiinţarea unei asociaţii care să implementeze o strategie de relansare a turismul în Oradea și împrejurimi.

Obiectivul strategiei de relansare a turismului în Oradea și Băile Felix este cooptarea într-un parteneriat amplu și corelarea tuturor inițiativelor cu privire la viitorul și prezentul turismului în această zonă, cu participarea efectivă a autorităților publice, a mediului privat, societății civile, cadrului academic, în vederea atragerii resurselor și investițiilor, pentru diversificarea și creșterea calității serviciilor turistice, a numărului de turiști, a duratei de ședere, precum și a veniturilor directe și indirecte din turism.

Pentru a identifica problemele existente și a stabili un plan de măsuri corecte, în luna iulie a avut loc o întâlnire de lucru între reprezentanții Primăriei Municipiului Oradea, Eurobusiness Parc Oradea S.A, Zona Metropolitană Oradea, Double Tree By Hilton Oradea, Ramada Oradea (SC Aba Turism SRL), Hotel Continental Forum Oradea, S.C. Turism Felix S.A, Complex Hotel President Băile Felix, Lotus Center, la care cei prezenți au considerat oportună înființarea unei asociații cu implicare publică și privată care să aibă ca scop unic promovarea și dezvoltarea turismului din Oradea și zona de influență.

Obiectivele asociației, conturate în urma întâlnirii potențialilor membri fondatori ai acesteia, constau în crearea unui cadru de planificare și de exprimare pentru structurile implicate în turism, elaborarea, implementarea, monitorizarea și adaptarea la situația socio-economică a zonei, a strategiei de dezvoltare a turismului în Oradea și zonele cu potențial turistic din imediata vecinătate, protejarea, conservarea și întreținerea mediului înconjurător, patrimoniului cultural, istoric și turistic din spațiul urban și balnear,

sprijinirea instituțiilor publice și private în domeniul turismului, coordonarea activității de promovare a turismului urban și termal, inclusiv prin editarea de materiale publicitare adecvate în vederea creșterii vizibilității destinației turistice Oradea și a zonei de influență (participare la târguri de turism, caravane de promovare etc.), propunerea de măsuri și investiții pentru dezvoltarea turismului din Oradea și zona de influență şi atragerea de investiții în turismul local, urban sau balnear etc.

Înfiinţarea asociaţiei a fost deja votată de consilieri, în şedinţa de săptămâna trecută.

Ichim Vasilică

This post was written by:

- who has written 4363 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult