Categorized | Opinie/Pamflet

Bătaie de joc marca emag.ro. De ziua lor, produsele „la reducere” s-au scumpit!

Ceea ce mulți bănuiesc în legătură cu senzaționalele reduceri on-line de la e-mag este perfect adevărat. Reprezentanții magazinului on-line mint cu nerușinare atunci când spun că reduc prețurile cu diferite ocazii. Un singur exemplu, la începutul săptămânii televizorul 4k Samsung (40KU6092) costa în jur de 1.800 de lei, după ce toți clienții au fost bombardați cu extraordinarele reduceri „de ziua e-mag”, prețul aceluiași model de televizor a fost urcat la 1.999 de lei.

Dincolo de acest aspect sesizat de foarte mulți clienți și site-uri (de exemplu AICI, AICI sau AICI) prețurile de la e-mag sunt mult mai mari decât la alte magazine on-line. Cine are curiozitate, poate căuta aceleași produse pe cel.ro sau pcgarage.ro.

Este trist dacă ne gândim că tocmai cei pe care îi înșeală cu nerușinare au adus acest magazin on-line acolo unde este acum. Și este și mai trist că se încearcă înșelarea oamenilor cu lucruri atât de evidfente.

Toți cei care vor să cumpere produse le urmăresc și este normal să știe, atunci când sunt reduceri, că au fost păcăliți. Că produsul nu este mai ieftin decât era înainte de reducere.

Ichim Vasilică

This post was written by:

- who has written 4076 posts on Presa Oradea.


Contact the author

One Response to “Bătaie de joc marca emag.ro. De ziua lor, produsele „la reducere” s-au scumpit!”

  1. carmi spune:

    nu e nici o surpriza si nu a fost niciodata. se practica peste tot aceasta strategie contra-consumatorului numai ca noi continuam sa ne agitam de black friday.

Trackbacks/Pingbacks


Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

  • Victime colaterale, ce facem?

    PSD a promis românilor facilități de Mercedes deși știa că are în curte o Dacie veche și ruginită, iar oamenii, mulți și needucați (sunt și excepții, dar campaniile sunt făcute pe majorități), au căzut în capcană. După această manipulare, Dragnea avea două variante: să mintă cu nesimțire cum au făcut și ceilalți înaintea lui sau să „vândă țara la bucată”, să compromită iremediabil din punct de vedere economic și politic România pentru a-și ține, măcar în parte, promisiunile. Lupta s-a dus pe două fronturi. Atacul constant împotriva justiției, pentru a scăpa camarila din fruntea partidului de dosare penale și căutarea mijloacelor de a fura bani. Nu doar pentru propriile buzunare ci și pentru a achita nota campaniei electorale.
    În mediul acesta toxic unde oamenii sunt mințiți zilnic și sunt atât de naivi încât cred aceste minciuni, nu poate crește, nu se poate dezvolta nimic trainic. De 25 de ani România a evoluat (cât a evoluat) în ciuda acestor maimuțe în costum, nu ajutată de ele. Țara s-a golit de toți cei care au vrut să facă ceva aici pentru că nu au fost lăsați, pentru că nu au avut stomac să dea șpăgi sau să se scufunde în butoiul cu dejecții politice. Ceilalți au continuat să urle în pustiu, ignorați de masa needucată și de sforarii politruci, redundanți pentru occidentali pentru care legile, normele și regulile nu au nevoie de avocați, sunt de la sine înțelese și respectate.
    Democrația a devenit o otravă devreme ce nimeni nu s-a îngrijit ca tinerii, ajunși la maturitate astăzi, să fie capabili să gândească, preferând să fie păstrați la nivelul unor analfabeți ca implicare, cunoaștere și conștiință civică, potriviți pentru a pune ștampila unde trebuie. Conducerea poporului nu prea își are sensul aici unde votul oricărui profesor universitar este anulat de sute de mii de analfabeți păcăliți cu promisiuni deșarte și manipulanți cu vidanje televizate. Așadar, victime colaterale, ce facem?Citește mai mult