Categorized | Naţional

Motive pentru a conduce o mașină electrică

Mașinile electrice încep să domine industria automobilelor, există peste 2 milioane de autovehicule propulsate electric pe străzi, iar numărul lor este într-o continuă creștere. Statul român oferă vouchere în valoare de 10.000 de euro prin programul Rabla Plus.

Motive pentru a conduce o mașină electrică sunt multe. În primul rând este mai ieftin. Pretul unei calatorii cu o masina electrica este mult mai mic ca cel al unei masini pe benzina sau diesel. O persoana conduce in medie, aproximativ 30 de kilometri pe zi, consumand 6 litrii de benzina la o suta de kilometri, cu masina electrica aceasta distanta poate fi parcursa cu doar 1,5 lei pe zi, aproape de 7 ori mai ieftin.

Este adevarat că pretul unei masini electrice este mai ridicat in comparatie cu cel al masinilor cu combustibil fosil, insa banii investiti se recupereaza treptat, in urma costurilor scazute, impozitul este redus iar parcarea in locurile publice este gratuita. O masina electrica este mai curat si usor de intretinut.

Condusul electric produce 0 emisii de carbon iar pe masura ce numarul surselor regenerabile de energie creste, condusul va deveni si mai curat. Totodata, multe componente scumpe de care are nevoie motorul impreuna cu consumabilele, precum uleiul, sunt de domeniul trecutului.

Incarcarea unei masini electrice trebuie asemanata cu cea a unui telefon mobil. Tot ce trebuie sa facci este sa te conectezi la o statie de incarcare. Masinile electrice au o autonomnie minima de 130 de km numar ce creste pe masura ce tehnologia avanseaza, iar numarul statiilor de incarcare creste si el considerabil de la an la an.

Unul dintre cei mai mari sustinatori ai acestei tranzitii este Volt. Acestia se ocupa cu importarea statiilor de incarcare pentru masini electrice. Partenerii companiei sunt cei mai buni din domeniu, EVBox, liderul global din industrie.

This post was written by:

- who has written 4164 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

advert

Jurnal de pe frontul neputinței

Indivizi lunecoși, cu cefe late, la costume, aleși pentru a-i reprezenta pe cei mulți și a duce cetatea spre bunăstare, sunt preocupați doar de propriul lor bine, caută modalități pentru a fura fără să fie prinși, iar dacă sunt prinși, să scape cât mai ieftin. Toate acestea în timp ce marea masă de manevră este ținută din bici, cât mai needucată cu putință pentru a nu cere socoteală, a nu se revolta, a nu deschide ochii.
Avari și inculți, incapabili să lege două vorbe, mint prostimea că România este o mașină de lux când, de fapt, e un hârb gata-gata să se dezmembreze la cea mai mică curbă. Cum să ai creștere economică de peste 5%, cea mai mare inflație din UE și să te împrumuți ca pe timpul crizei economice?
Ziua de mâine a celor, din ce în ce mai puțini, care țin în spate tot scheletul hidos al hienei numită stat, este amanetată de bișnițarii de moravuri ușoare puși în fruntea țării. Naționalizarea pensiilor private înseamnă de fapt confiscarea unui viitor ceva mai bun. Distrugerea și otrăvirea prezentului nu este suficientă, trebuie eradicată și șansa unui viitor mai bun.
Grupuri de oameni needucați dar cu influență, cu idei demne de evul mediu, vor să impună tuturor, ceea ce ei cred că este normalitate. Preocupați nu de rata mare de șomaj, de situația economică dezastruoasă, de mortalitatea infantilă, nu de familiile care au probleme sau de cauzele care îi fac pe tineri să nu mai întemieze familii, nu de copilele care devin mame în clasele primare, nu de copiii morți din fașă pentru că nu au fost vaccinați, ci de cine cu cine împarte cearceaful.
Rezultatul? Plecăm și nici nu mai vrem să știm unde e țara asta pe hartă. România este a doua țară, după Siria, ca număr de emigranți în Europa. Iar la noi nu este război.

Citește mai mult