Categorized | Naţional

Zilele Mamprenoarelor adună la Cluj femei antreprenor din toată țara

Mamele antreprenor din comunitatea Mamprenoare sunt decise sa demonstreze ca sunt o forta la nivel national si se vor aduna la Cluj-Napoca, in perioada 3-6 mai 2018, pentru o serie de evenimente cu sute de participanti, in cadrul Zilelor Mamprenoarelor.

Pe 3 mai este programat workshopul dedicat femeilor (mamici sau nu) care isi doresc sa intre in comunitate pentru a-si clarifica sau dezvolta ideea de afacere. „Si mamica, si antreprenor de succes” va avea ca tematica „Educatie si Atitudine pentru Succes”, iar speakerii vor fi Ana Macovei – Community Manager Cluj Napoca, Anamaria Ciuhuta – Community Manager Bucuresti, Loredana Mocescu – Community Manager Ploiesti si Alina Bota – Fondator Comunitatea Mamorenoare.

Nu mai putin de 150 de locuri sunt disponibile pentru acest workshop, organizat de Level Up Vision si Mamprenoare in parteneriat cu Asociatia Parinte InFloresti, iar pana in 15 aprilie se ofera reducere de 10% din taxa de participare.

In data de 4 mai va avea loc cel de-al doilea workshop, „Si mamica si manager de succes”, primul din cadrul Scolii de Management pentru Mamprenoare. Atelierele Scolii de Management sunt dedicate membrelor mai vechi ale comunitatii, care detin deja afaceri aflate in diferite stadii de dezvoltare si din cele mai diverse domenii: de la mici ateliere de produse hand-made până la avocați, psihologi, terapeuți, nutritionisti, comunicatori, poeti, designeri florali și ciocolatieri.

Subiectul abordat va fi „Atitudinea Managerului – 15 Comportamente care ne impiedica succesul” si partenerii de viata, partenerii de afaceri sau angajatii mamprenoarelor sunt bine-veniti la acest workshop.

Punctul culminant il va reprezenta Targul Mamprenoarelor, editia I, programat pentru 5-6 mai la Muzeul Etnografic al Transilvaniei de pe str. Memorandumului, Cluj-Napoca. Organizat de Level Up Vision si Mamprenoare in parteneriat cu Handmade Transilvania si Primaria Cluj-Napoca, targul se vrea prilejul perfect de prezentare a Mamprenoarelor in fata comunitatii din orasul de pe Somes.

Clujenii vor avea ocazia sa cunoasca produsele si serviciile mamprenoarelor din Cluj Napoca, Alba Iulia, Bucuresti, Iasi, Timisoara sau Ploiesti in fiecare zi, intre orele 10.00-20.00. Va fi un eveniment cu atmosfera frumoasa, mai mult decat un targ, un cadru in care mamprenoarele se vor intalni cu publicul, isi vor face cunoscute produsele dar mai ales povestea! Modalitatile de prezentare vor fi dintre cele mai creative, de la ateliere si pana la demonstratii de maiestrie, prezentari de moda sau chiar terapii.

De mentionat ca mamele antreprenor au chiar si o revista proprie. Primul numar al revistei Mamprenoare a vazut lumina tiparului recent, cu un format glossy si texte semnate exclusiv de femeile antreprenor; in total peste 50 de povesti inspirationale despre curajul de reinventare si despre transformarea maternitatii in oportunitate de business.

Femei obisnuite au ajuns astfel vedete in paginile revistei al carei mesaj este unul singur: succesul poate fi foarte aproape atunci cand alegem sa ne unim fortele. Revista a ajuns in mainile celor peste 600 de femei participante la conferinta The Woman din 21 martie de la Cluj-Napoca, in tara, dar si in diaspora, iar urmatorul numar urmeaza sa fie tiparit in luna iunie 2018.

Comunitatea Mamprenoare este un Business Hub & Accelerator pentru mamele care isi doresc dezvoltarea unei afaceri proprii care sa le permita sa devină independente financiar.

Comunitatea a fost fondata in urma cu doi ani de catre Alina Bota, o romanca ce locuieste in prezent in Belgia si care isi doreste scoaterea la lumina, incurajarea si promovarea talentului si creativitatii femeilor romance atat la nivel national, cat si la nivel international.

Mamprenoare are acoperire internațională, cu comunități locale conduse de manageri locali în orașe precum Bucuresti, Iasi, Cluj Napoca, Ploiesti, Timisoara, Alba Iulia si lista este in continua crestere deoarece din comunitate fac parte tot mai multe romance din Elvetia, Franta, Belgia sau UK.

This post was written by:

- who has written 4349 posts on Presa Oradea.


Contact the author

Leave a Reply

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult