Tag Archive | "Antena 1"

Oradea Press vă urează „La Mulţi Ani” şi un 2014 mai bogat decât anul trecut!


Un an bun pentru Oradea Press. 2013 ne-a adus aproape 50.000 de vizitatori unici, peste 90.000 de pagini vizualizate şi 77,33% de vizitatori noi, ceea ce reprezintă o performanţă pentru un portal de ştiri care nu dispune de fonduri, nu îşi minte cititorii cu titluri bombastice şi nici nu şi-i atrage cu conţinut la limita decenţei. Dovada cea mai clară au constituit-o articolele preluate de ProTV, Antena 1 sau apariţia în emisiunea „Ora de business” a lui Moise Guran de pe TVR 1.

În cifre, portalul Oradea Press nu stă mai rău decât anul trecut. Read the full story

Posted in SocialComments (1)

Săracii „cablişti” bogaţi! Ei cu cifră de afaceri de peste 450 de milioane de euro, noi fără Discovery!


RCS&RDS se comporta cu abonaţii şi cu posturile TV precum un stăpân de moşie. Abonaţilor le schimbă când vrea ordinea posturilor şi le înlocuieşte când îi taie capul posturile din grilă iar televiziunilor le include emisiile în grilă doar când vor ei. Toate acestea se întâmplă pentru că, acumulând sume impresionante de bani, oameii lui Teszari s-au îmbogăţit şi şi-au deschis canale proprii pentru care nu au nevoie de concurenţă.

Anul trecut, fără să întrebe pe nimeni, RCS&RDS a scos din grila de programe, postul GSP TV. Read the full story

Posted in EditorialComments (3)

Felix nu se mai satură de bani, RCS-RDS șantajează la drumul mare


OPINIE. Compania RCS-RDS a anunțat vineri că nu va mai transmite abonaţilor Digi TV prin satelit programele Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV. Cauza o reprezintă faptul că Antena Group a cerut companiei RDS-RCS să plătească 7 milioane de euro pe an pentru difuzarea prin satelit a canalelor grupului. Un șantaj la care RCS-RDS răspunde cu o manipulare, afirmând că Antena Group este responsabilă pentru privarea abonaţilor de a urmări acele canale.

În mod cert, ca de obicei, afectați nu vor fi nici oamenii lui Felix care nu se mai satură de bani Read the full story

Posted in SanatateComments (3)

Şi totuşi, televiziunea publică este mai profesionistă decât antenele mogulilor


În urmă cu câteva luni mă gândeam oarecum contrariat că am ajuns ca la două decenii de la Revoluţie să avem tot o singură televiziune la care să ne putem uita şi câteva ore de program care să merite a fi vizionate. Prea puţine schimbări faţă de ce era atunci. Mai mult nu înseamnă mai bine iar libertatea noastră are un preţ doar dacă ştim să o folosim. Aşa bunăoară, grămada de televiziuni care ne asaltează prin cablu a ajuns să nu valoreze nici cât o ceapă degerată atunci când vine vorba de „conducerea cetăţii”. Cele două televiziuni de ştiri mai importante şi-au făcut o ţintă din a-l discredita pe Traian Băsescu şi actualul Guvern. Nu mai există imparţialitate jurnalistică, deontologie, bun-simţ. Nu mă înţelegeţi greşit. Băsescu şi Guvernul lui de incompetenţi merită criticat dar nu este normal ca să îţi faci o întreagă politică editorială din asta. Read the full story

Posted in EditorialComments (0)

Cum să iei de proști 200.000 de orădeni!

Un oraș de proști. Asta cred despre orădeni atât miticii de la Tarom cât și conducerea Aeroportului, incompetenți puși acolo pe un singur criteriu, carnetul de membru de partid! Un oraș de proști pe care poți să îi duci de nas distribuind presei un fake news pe care să-l rostogolească în ziarele lor și pe rețelele de socializare.
Aeroportul din Oradea este la un pas de a deveni un fânaț pe care să mai pască doar vitele și oile țăranilor din zonă. Din marea realizare a alianței UDMR-PSD-ALDE care conduce județul a mai rămas doar o rută de zbor spre București pe care cei de la Tarom au scumpit-o atât de tare încât nu va mai zbura nici dracu din Oradea. În acest context, cei vinovați, atât marionetele politice cât și cei care le-au pus acolo, în loc să explice cum s-a ajuns la situația de față și ce fac pentru a schimba lucrurile, trimit presei fake-news-uri în care se ceartă cu primarul Ilie Bolojan.

Citește mai mult