Primăria municipiului Oradea anunţă cetăţenii care doresc să facă propuneri, sugestii sau reclamaţii legate de activitatea instituţiei, că rubrica Sugestii de pe pagina principală a site-ului www.oradea.ro a fost îmbunătăţită.
Rubrica Sugestii este o aplicaţie pe Internet, integrată în site-ul Primăriei municipiului Oradea şi este disponibilă oricând (24 de ore pe zi din 7 zile pe săptămână). Pentru a depune o cerere sau o petiţie, cetăţeanul trebuie să parcurgă următorii paşi:
Pasul 1 – să completeze formularul afişat (căsuţele cu semnul * sunt obligatorii).
Pasul 2 – cetaţeanului îi va veni pe adresa de email scrisă în formular un email de confirmare prin care trebuie să confirme sugetia sa.
În continuare, cetăţeanului i se va comunica prin email, dacă cererea este validă, primind în acelaşi timp, în format electronic, numărul de înregistrare al cererii sau petiţiei sale. Ulterior, va mai primi un email cu răspunsul la petiţia sau reclamaţia sa.
Noul sistem informatic de preluare online a petiţiilor sau cererilor de informaţii publice este printre puţinele sisteme implementate la primăriile din ţară şi funcţionează pe site-ul www.oradea.ro începând de astăzi, 27 aprilie.