Conceptul Hyundai i-flow este expus la renumitul Festival al Vitezei de la Goodwood (FoS), Anglia, în perioada 1-4 iulie. Modelul, proiectat la centrul tehnic european Hyundai, îşi face astfel prima apariţie publică după debutul global în cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie.
Peste 175.000 de vizitatori sunt aşteptaţi la festivalul care prezintă modele de înaltă performanţă, autovehicule dedicate motorsportului şi exponate ale tehnologiei de ultimă generaţie, precum Hyundai i-flow. Conceptul Hyundai este vedeta pavilionului dedicat tehnologiei, secţiune ce prezintă “un pas în lumea auto a viitorului” şi tehnologii dedicate protecţiei mediului.
Prefigurând viitorul model Hyundai de clasa D, i-flow expune un design spectaculos îmbinat tehnologiei de vârf. Liniile sale elegante nu numai că propun un aspect inovator, contribuind de asemenea la aerodinamica modelului.
Coeficientul aerodinamic de 0,25 ajută la reducerea emisiilor CO2 până la valoarea de 85 g/km şi a consumului de combustibil la 3 l/100km. Tehnologia hibridă diesel-electrică Hyundai, adăugată noului motor de 1,7 litri, joacă un rol cheie în livrarea unor rezultate atât de performante.
Alte noutăţi pot fi regăsite la interiorul i-flow. Tehnologia şi materialele de ultimă generaţie, dezvoltate în colaborare cu BASF, sparg tiparele interioarelor auto tradiţionale. Opţiunile inovative includ funcţii de recunoaştere a comenzilor gestuale, prin intermediul interfeţei evoluate.
Finisajul exterior “Liquid Metal” (“metal lichid”), dezvoltat de asemenea in cooperare cu BASF, adaugă impactul vizual şi un caracter distinctiv modelului.
Allan Rushforth, vice-preşedinte al Hyundai Motor Europa, a declarat: “Festivalul vitezei de la Goodwood reprezintă o experienţă incitantă, iar anul acesta evenimentul se anunţă dominat de modele fascinante. În procesul nostru de poziţionare a mărcii Hyundai, prezenţa conceptului i-flow în cadrul unui eveniment atât de prestigios este un pas firesc. i-flow este modelul care înglobează cele mai recente tehnologii şi idei de design. Pavilionul Fos-TECH reprezintă oportunitatea perfectă de a demonstra că Hyundai a devenit un constructor de top, receptiv la nevoia de protecţie a mediului înconjurător.”