Pentru a oferi un aspect mai îngrijit zonei urbane şi ţinând cont de lucrările de reabilitare efectuate în municipiul Oradea în scopul îmbunătăţirii aspectului imobilelor din oraş, Primăria intenţionează să desfiinţeze mijloacele publicitare de afişaj neîntreţinute sau amplasate pe imobile, clădiri sau terenuri, aflate în stare de degradare din Oradea.
Până la această oră municipalitatea a identificat 30 de astfel de amplasamente, urmând să fie identificate şi alte locaţii de acest gen.
„Primăria va notifica beneficiarii mijloacelor de afişaj neîntreţinute sau amplasate pe imobile aflate în stare de degradare pentru desfiinţarea acestora.
În situaţia în care aceştia nu se vor conforma, va trece la procedura de desfiinţare pe cale administrativă, conform dispoziţiei Primarului nr. 2419 din 03.08.2010, fără sesizarea instanţelor judecătoreşti şi pe cheltuiala beneficiarului mijloacelor publicitare”
se precizează într-un comunicat remis de Primăria municipiului Oradea.