Odată cu deschiderea noului Centru pentru relaţii cu publicul în Primăria Oradea, au avut loc o serie de mutări şi reorganizări ale birourilor care deservesc relaţiile cu publicul, în vederea unei mai bune gestionări a solicitărilor venite din partea cetăţenilor. Una dintre cele mai importante modificări vizează Compartimentul de Stare Civilă, care a fost mutat de la etajul I la parter, în locul în care se afla anterior Serviciul taxe şi impozite (camera 14).
Astfel, începând de luni, 8 august cetăţenii pot înregistra căsătorii şi decese într-o locaţie modernă, renovată, la parterul Primăriei Oradea, unde angajaţii la starea civilă stau la dispoziţia publicului conform programului de lucru.
Tot în cadrul mutărilor efectuate în clădirea Primăriei, sala de audienţe a fost mutată la camera 2, urmând ca înscrierile pentru audienţe să se facă în Centrul pentru relaţii cu publicul, la ghişeul nr. 10.
Până la sfârşitul lunii septembrie, Primăria Oradea va amenaja două spaţii la parterul instituţiei, alocate pentru CEC şi Poşta Română, urmând ca din toamnă aceste puncte de lucru să deservească publicul interesat.
Totodată, vor fi finalizate delimitările palierului de la parter cu zonele de la etaj prin amplasarea unor cititoare de cartele, prin care se va asigura accesul la etajele clădirii.