Oradea City Report – aplicația pentru dispozitive mobile oferită de Primăria Municipiului Oradea, prin care cetăţenii pot sesiza probleme şi incidente din cartierele oraşului, are aproape o mie de descărcări în primele zece zile de la lansarea oficială.
Conform municipalităţii, orădenii au primit cu entuziasm acest instrument urban modern, dovadă fiind numeroasele mesaje postate în magazinul de aplicaţii Google Play Store şi pe reţelele de socializare, dar mai ales numărul de sesizări transmise către Primăria Oradea şi dispeceratele operatorilor de servicii publice locale.
Începând din 7 noiembrie, prin intermediul aplicaţiei Oradea City Report, orădenii au transmis 238 de sesizări privind probleme şi incidente din cartiere oraşului.
„Mulţumim tuturor orădenilor care se implică în administrarea patrimoniului comunităţii şi transmit sesizări privind probleme curente din cartiere,
indiferent de canalul de comunicare pe care îl aleg: on-line prin aplicaţia Oradea City Report, apeluri telefonice către dispecerate, e-mail-uri sau sesizări scrise”
se afirmă într-un comunicat al municipalităţii.
Până în prezent, dispeceratele operatorilor şi departamentele Primăriei Oradea au rezolvat 155 de sesizări, 38 de sesizări au fost respinse, 41 de sesizări sunt în lucru, iar 4 dintre aceste au statusul „înregistrată”, urmând a fi trecute în lucru.
Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, RER Ecologic Service).
Aceasta poate fi descărcată cu un sungur click AICI şi instalată doar pe telefoanele care au sistem de operare Android.
Ichim Vasilică