Registrul Auto Român (RAR) a găsit o metodă inedită pentru a rezolva problemele clienților. Aceștia îi îndeamnă pe șoferi să apeleze la șefii reprezentanțelor unde au fost cu vehiculul, dacă au orice nemulțumire: „este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete”.
Reprezentanții RAR susțin că vor să se asigure că vizita clienților la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale.
„La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă.
Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.
Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!
Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări”
se afirmă într-un comunicat al RAR.
Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția clienților în timpul programului de lucru. Pe site-ul RAR, rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.