Primarul Ilie Bolojan a prezentat miercuri, 15.06.2011, în cursul unei conferinţe de presă, stadiul în care se află amenajarea noului Centru pentru relaţii cu publicul din Primăria Oradea. Noutatea absolută o constituie faptul că la fiecare ghişeu, va fi montat un microfon, astfel încât convorbirea funcţionarului cu cetăţeanul să fie înregistrată pentru 7 zile. În acest fel, orice orădean nemulţumit va putea depune o plăngere în termen de 3 zile, cu privire la comportamentul funcţionarului, urmând ca aceasta să fie analizată pe baza înregistrărilor.
Mobilierul care deserveşte Sala Ghişeelor a fost deja montat. În aceste zile se efectuează lucrări de conectare la reţelele de electricitate şi internet. Urmează ca săptămâna viitoare, să înceapă lucrările de domeniul IT, respectiv instalare şi montare calculatoare şi monitoare, care vor deservi Sala Ghişeelor.
Toţi funcţionarii din Primăria Oradea care desfăşura relaţii cu publicul au fost instruţi în cadrul cursului „Cetăţeanul în centrul atenţiei”.
La fiecare ghişeu, va fi montat un microfon, astfel încât convorbirea funcţionarului cu cetăţeanul va fi înregistrată pentru 7 zile. Astfel, orice cetăţean nemulţumit va putea depune o plăngere în termen de 3 zile, cu privire la comportamentul funcţionarului, urmând ca aceasta să fie analizată pe baza înregistrărilor.
„De la 1 iulie, birourile de relaţii cu publicul, ce ţin de Finaţele Locale şi Instituţia Arhitectului Şef se vor muta în Sala Gheşeelor din noul Centru pentru relaţii cu publicul.
Palierul din stânga, de la intrarea în primărie spre actualul Serviciu Taxe, va deservi în toatalitate publicul, urmând să fie amenajate în această zonă un punct de lucru al CEC şi unul al Poştei Române, astfel încât cetăţeanului să-i fie la îndemână toate serviciile de care are nevoie.
Totodată, vom realiza un acces din curte spre parter, acces care se va face dinspre str. Primăriei, astfel încât, cetăţeanul să aibă unde să-şi parcheze maşina atunci când are de rezolvat o problemă la primărie”
a spus primarul Ilie Bolojan.